Een klacht indienen
Voor AFI ESCA is de kwaliteit van onze dienstverlening en de tevredenheid van onze klanten steeds van groot belang.
Indien u een klacht hebt met betrekking tot de onderschrijving, het bestaan of de uitvoering van uw polis, dan vragen wij u om te schrijven naar volgend adres :
AFI ESCA
Klachtenbehandeling
Chaussée de Nivelles 81,
1420, Braine-L’Alleud
Of stuur ons een e-mail op het volgende adres : reclamations.belgique@afi-esca.com
Gelieve in uw klachtenbrief de volgende elementen op te nemen :
- De naam en indien mogelijk uw polisnummer.
- Uw postadres, e-mail adres en telefoonnummer(s).
- Uw klantnummer (indien u er een heeft).
- De naam van uw commerciële contactpersoon.
- Uw bericht alsook alle documenten of een kopie van documenten die kunnen bijdragen tot het bestuderen en het begrijpen van uw vraag.
- Andere partijen betrokken bij de klacht.
Ons charter over de klachtenverwerking, klik hier.
Het charter van de ombudsman, klik hier.
Wenst u een gepersonaliseerd aanbod ?
Bijkomende informatie ?